Tisztelt Vásárlónk !
Itt szeretnénk összefoglalni azokat a leggyakoribb kérdéseket, melyek a vásárlással, szállítással, fizetéssel kapcsolatban általában felmerülnek. Kérjük, szánjanak rá néhány percet, olvassák végig ezt az összefoglalót, s remélhetőleg minden kérdésükre választ kapnak.
A részletes leírásokat itt találhatják meg a linkekre kattintva.
Rólunk: áruházaink és a Minitoys Kft
Áruházunk részletes szállítási költségei
Áruházunk részletes fizetési feltételei,módjai
Áruházunk általános szerződési feltételei (Ászf)
Áruházunk részletes adatvédelmi szabályzata
1. Hogyan tudok rendelni? -Egyszerűen és gyorsan!
Az áruházon a kategóriák, vagy a kereső segítségével válassza ki a terméket, amit szeretne megvásárolni.
A találati listákat rendezheti ár, név, s újdonságok szerint is.
Miután megtalálta a terméket, kattintson a gombra.
Majd folytassa a vásárlást é s ha végzett , kattintson a gombra.
Ha már regisztrált vásárlónk, akkor jelentkezzen be, ha új vásárló, regisztráljon be az oldalra.
A regisztrációt nem lehet kikerülni, mert ezekre az adatokra szükségünk van a rendelés kiküldéséhez.
1/A. Ha nem rendelhető a termék?
Kattintson az E-mail ha rendelhető gombra a termék képe alatt, s az áruház automatikusan kiküld egy értesítőt, ha a termék ismét megrendelhető lesz.
Több mint 300 beszállítóval dolgozunk, így nem tudjuk megmondani mi sem, hogy mikor érkezik be.
Ha az értesítő kimegy, nem köteles megrendelni a terméket, csak jelzi Önnek, hogy tudnánk szállítani, ha szeretné.
1/B. Mi van akkor, ha nem elég az információ a termékről?
Kattintson a Kérdés a termékről gombra a termék alatt, s írja meg kérdését. Ez nagy segítség nekünk,mert azonnal látjuk, hogy melyik termékkel kapcsolatban tudunk segíteni.
1/C. Céges számlázás?
Ha a cége nevére szeretne számlát kérni a vásárlásáról, akkor a céges regisztrációt töltse ki, az adószámmal együtt, mi csak arra a címre tudunk számlázni, amit Ön megad és amivel Ön beregisztrál!
1/D. Mi történik a rendelésem után?
Rendelés után kap egy automatikus emailt arról, hogy a rendszerünk rögzítette a megrendelést, azaz megkaptuk. Ezek után mi automatikusan megkezdjük a rendelés feldolgozását, ha kell elindítjuk az árubeszerzést, s a jelzett szállítási határidő előtt értesítjük arról, hogy a csomagja pontosan mikor várható.
2. Mikor kapom meg a megrendelt terméket?
Minden termék mellett megjelenik a webáruházon, hogy a termék szállítását milyen határidőre vállaljuk.
2/B. Ha több terméket rendeltem?
Ha több terméket is rendel, akkor a leghosszabb szállítási határidővel rendelkező termék határideje lesz a várható szállítási határidő.
3. Mennyibe fog kerülni a szállítás?
A szállítási költség csomagonként ( természetesen több termék is lehet benne), s egységesen az egész ország területére vonatkozóan az alábbiak szerint fog alakulni:
Szállítási költségek a Minitoys webáruházon:
A 20.000 Ft feletti rendeléseknél elengedjük a szállítási költséget, azaz ingyenes, amennyiben nem túl nagy terjedelmű, vagy nem túl nagy súlyú terméket rendelt. Az áruház nyilvántartja a termékek szállítási adatait, s ennek alapján kalkulálja ki a várható szállítási költségeket.A szállítási költségekről részletesen itt olvashat: szállítási költségek részletesen
4. Hogyan érdeklődjek a rendelésem után? - Igazából nem kell érdeklődnie
Ha nem írunk, s megkapta a visszaigazoló emailt a rendelésről, akkor minden rendben van, halad a dolog.
4/A. Ha mégis szeretnék kérdezni, hogyan tegyem? „jó” kérdést kell kapnunk.
A „jó” kérdés tartalmazza a rendelésszámot, a megrendelő adatait, s pontosan meghatározza, hogy mire is vár választ tőlünk. Sokszor kapunk olyan emailt, hogy mi van a rendelésemmel? XY, de nem is ezen a néven rendelték, ahonnan jött a kérdés, s nem tudjuk, melyik rendeléssel kapcsolatban van a kérdés, így persze segíteni se tudunk. A legjobb, ha az áruház által kiküldött emailre „Válasz” gombra kattintva ír nekünk, akkor azonnal tudunk minden adatot.
5. Mit kell tennem a leadott rendelés után ?
Ki kell várnia a megrendelésben visszaigazolt szállítási határidőt, minden egyéb változásról azonnal értesíteni fogjuk! Amennyiben nem írunk az Ön rendelésével minden rendben van!
Visszaigazoló Email példa: (Ez esetben minden rendben halad, csak ki kell várnia a szállítási határidőt!)
6. Mikor és hogy kell fizetnem?
A megrendelés feladásakor 3 fizetési mód közül választhat
Személyes átvétel
A web áruházban megtalálható termékeket személyesen is átvehetik postaköltség felszámolása nélkül, a budapesti átvétel kezelési költsége 550 Ft.
A személyes átvételt 15 kg feletti rendelésre nem lehetséges.
A megrendelt termékeket
- Budapesten 1066 Budapest, Teréz krt. 32. (az udvar közepén jobbra).
Az udvarra a Jókai utca felől be lehet hajtani autóval is, a Zichy utcát elhagyva balra az első kapualj.
Nyitva tartás:
hétfő: 11:00-18:00-ig,
kedd, szerda, péntek: 10:00-18:00-ig,
csütörtök 10:00-19:00-ig
szombat, vasárnap: ZÁRVA
Kezelési költség : 790 Ft, Súlyhatár : 30 kg
- Gyöngyösön 3200 Bethlen Gábor u.3. alatt munkanapokon 8:00-16:00 ig vehetik át. Ha más időpontot szeretne Gyöngyösön, hívja a 0630-2066303-as számot.
Utánvét Futárszolgálattal
Utánvétes rendelés esetén a futárnak kell fizetnie készpénzben a kiszállításkor. Jelenleg 200.000 ft feletti rendeléseket csak banki átutalással tudunk teljesíteni, mert a futárszolgálatnál ez az értékhatár a készpénzes beszedésre. Amennyiben ez gondot jelent Önnek, kérjük, jelezze a web@minitoys.hu email címen.
Előre fizetés banki átutalással
Előre utalás választása esetén, amikor ellenőriztük, hogy a megrendelt termék minőségileg hibátlan és tudjuk szállítani, akkor küldjük ki a bankszámlaszámunkat, amire a megrendelés számát feltüntetve várjuk az utalás beérkezését. Gyorsíthatja a szállítást, ha az utalásról egy igazolás tud nekünk küldeni emailon a web@minitoys.hu ra a rendelésszám megjelölésével.
Bankkártyás fizetés
Bankkártyás fizetés esetén a rendelés végén a fizetéskor átirányítjuk a Barion oldalára, ahol kényelmesen és biztonságosan kifizetheti kártyájával a megrendelés ellenértékét. Ez esetben nem számítunk fel utánvét díjat, így 200 Ft-al olcsóbb, mint az utánvétes szállítás.
7. Hogyan kapom meg a csomagot ?
A csomagja állapotáról folyamatosan tájékoztatjuk Önt, de meg is tekintheti azt az áruház felületén
Kattintson a visszaigazoló emailben található linkre és mindent megtud csomagjáról!
A linkre ha rákattintott, látni fogja csomagja szállítási státuszát is!
Amikor a futárszolgálat elviszi tőlünk a csomagot, akkor értesítjük Önt erről egy automata emailben.
A futárszolgálat a központi depóban éjjel szortírozza a csomagokat, s amikor ezzel elkészült, kapni fog Ön egy emailt, mely tartalmazza a futár telefonszámát, és a várható szállítási időt, s az Ön csomagja számát.
Fontos: innentől kezdve mi már nem tudunk segíteni Önnek, kérjük a csomaggal kapcsolatban az emailon megadott linken keresztül a futárszolgálattal vegye fel a kapcsolatot!
Kattintson a futárszolgálat által kiküldött emailben található linkre és mindent megtud csomagjáról!
8. Milyen garanciák,biztosítékok vonatkoznak a rendelésemre?
A web áruházak működését a jogszabályok nagyon szigorúan szabályozzák!
Kérjük, olvassa el a részletes ÁSZF Általános Szállítási feltételek tájékoztatónkat!
A Minitoys webáruházon forgalmazott termékekre általában 1 év garanciát biztosítunk. Kérjük őrizze meg az átvételkor kapott bizonylatot mely tartalmazza a megrendelt termékek listáját, a dátumot és a rendelésszámot is, melyre szüksége lesz a garanciális javítások vagy csere esetén, mint jótállási bizonylat.
Az elállás joga:
A megrendelt árucikk kézhez vételétől számított 14 napon belül vásárlóinknak joguk van elállni vásárlási szándékuktól. /Az elállás jogát a szerződés megkötésének napja és a termék átvétele közt is gyakorolhatja a fogyasztó./ A Minitoys KFT. köteles az árucikkért kifizetett vételárat visszatéríteni a vásárlónak legkésőbb az elállást, illetve az árucikk visszaszolgáltatását követő 14 napon belül. A visszatérítés a szállítási költségre is vonatkozik. Az árucikk visszajuttatásának költségei a fogyasztót terheli, valamint az extra költség azaz a fogyasztó által választott legkevésbé költséges fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módból eredő többletköltség.
Amennyiben a megkapott árut vissza szeretné küldeni hozzánk, akkor azt a
Minitoys KFT raktár: 3200 Gyöngyös Bethlen Gábor u.3. kérjük küldeni.
A visszaküldött termék ellenértékét 14 munkanapon belül vagyunk kötelesek visszautalni, ezért kérjük adja meg számlaszámát, ahová utalhatunk vagy az Ön által igénybe vett fizetési móddal megegyező módú visszatérítési formát. Mivel a visszaküldés költsége minden esetben a vevőt terheli, ezért az olyan csomagokat, ahol a szállítási költségeket nekünk kellene fizetni, nem vesszük át, visszafordítjuk őket.
Amennyiben még további kérdése lenne a vásárlással, szállítással kapcsolatban, úgy kérjük, jelezze a web@minitoys.hu címen, ahol kolléganőink szívesen állnak rendelkezésükre.
Vevőszolgálat telefonszáma: 06-30-8279256
Tisztelettel: A minitoys csapata!
Áruházaink, ahol még szívesen látjuk Önt:
A legkeresettebb.hu a legújabb áruházunk, melyen közel 100.000 terméket kínálunk a többi áruházon megjelenő termékeken kívül sok keresett háztartási, lakberendezési, barkács és egyéb termékekkel.
A Rubies Európa legnagyobb amerikai tulajdonú jelmezeket, farsangi kiegészítőket, s a hozzá tartozó test és arc sminkeket forgalmazó cége, melynek magyarországi és romániai képviseletét látjuk el 15.000 féle termékkel.
Ezen kívül a Widmann olasz jelmezeket is forgalmazzuk, mely egy alacsonyabb árkategóriájú szortimentet kínál. Összesen közel 10.000 féle jelmezből férfiaknak, nőknek, gyerekeknek álló méretre rendelhető szortimentből, és jelmez kiegészítőkből áll össze választékunk, s ezen belül szinte még minden termék méretenként és színenként is rendelhető. Ezt a hatalmas szortimentet nem tudjuk mind raktáron tartani, itt az átfutási idő 6-10 nap a rendelés visszaigazolása után, a termékek Németországból és Olaszországból érkeznek be hozzánk, s utána postázzuk őket. A rendelés aktuális állapotáról folyamatosan tájékoztatjuk Önöket. E-mailen keresztül.
Külön jelöljük a web oldalon azokat a termékeket, melyek a raktárban vannak, ezek szállítási ideje 3-4 nap.
A kerti bútor oldalunkon széles választékban kínálunk kerti bútorokat, komplett garnitúrákat, napozóágyakat, székeket és mindent, ami a kerti bútorokhoz kapcsolódik. Hatalmas kínálatunk van medencékből, szívattyúkból vegyszerekből, mindenből, ami csak a medence tisztításához kellenek.
Több gyártó termékeit is megtalálják kínálatunkban. Áraink nagyon kedvezőek, mert direktbe hozzuk be a termékeket a gyártóktól, a rendelések átfutási ideje általában 6-8 nap.